BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

PemBuKa BicARa..BAcA Lah

PemBuKa BicARa..BAcA Lah

Monday, February 15, 2010

CoNtEst by http://adibahmad.blogspot.com II

SaLam Sumer..
Nak tunjol kan diri dlm Contest mengkonTest nih...
Gambar tak seberapa..
tapi nak jugak ceburkan diri...

Sila Ikut Arahan Yer dr Blog Adibah nih


'Create

Pada Hari Sabtu 6/2/10 Yg Panas BerDengkang(yg panas gilers)yg lepas.. Jam 2:00 PM.. Selepas pergi Check Up kat Spital PANTAI .. Jenjalan ler di pameran 1 MaLAySia di MBMB Melaka.

Maka Terjumpalah satu pameran Drpd Pihak Zoo.. Maka terciptalah kisah disebalik Piccas diBawah..


Cerita Disebalik piccas nih merupakan anak gajah yg berusia 3 bulan..yg tlh diawetkan..
yg dijadikan sebagai daya tarikan..untuk Zoo .. Aper LAgi aku bukan boleh tengok benda2 yg pelik2 (bg korg memnglah tak pelik mana kan) tapi jarang2 nak jumper..heheh..MAka terciptalah gambar diatas..
Gambar diambil oleh..MY HuBBy..

Yang ni pula,...Seram+Sejuk..
Bersama ular tedung Selar yg telah diawetkan..
ermm memng seram sejuk..
cobe korang pikir kalu ular tedung selar ni masih hidup .. Mintak
Hampun Mintak Mahap ler..
tak dapek den nak mempossing2 kat sebelah makhluk tuhan yg berbisa ini..
heheheheh...Gambar nih pung Diambil oleh
MY Hubby..

Para hakim..
yang bijaksana terima lah seadanya piccas2 diatas..
yg tiada cerita sensasi masa kini.. hanya berpandukan kepada haiwan2 yg diawet diatas..

SEKIAN TERIMA KASIH..

CHHHHHOOOWWLLOO bebby..

2 comments:

cinta sang ratu... said...

thanks join contest ye! =)

erkk..serius ke tu haiwan btol?huhu..kesiannye kene awet..
macam2 dlm dunia ni..hehehe

iedadadida's said...

yup..
haiwan2 ini telah diawetkan..
p/s : diberitahu dr penjaga pameran itu sendiri heheh